Здоровье, беременность, дети, семья:
Данный сайт призван ответить на множесво вопросов, задаваемых молодыми мамами, беременными женщинами и людьми, которые интересуются проблемами своей семьи, детей и здоровья. Хотя информация, предоставленная на данном сайте, не является панацеей, но, читая ее, вы сможете глубже разобратся в вашем вопросе и понять суть возникшей проблемы.
Команда разработчиков и редакторы желают вам всегда находить ответы на поставленные вопросы!
Греческая диета идеальна для малышей  
Количество просмотров: 2554 HealthMan Добавить в избранное:




Мами завжди знали, що дітям корисно є овочі, фрукти й рибу. Але грецькі вчені вирішили знайти кілька додаткових факторів, щоб у черговий раз довести миру унікальність своєї рідний средиземноморской дієти. Так, останні висновки говорять про те, що діти, що люблять поласувати рибою, фруктами й овочами, захищені від астми й алергії



Ці дані втримуватися в дослідженні, що опирається на семирічне спостереження медиками 460 іспанських дітей.



В експерименті грецьких медиків з Університету острова Крит брали участь 232 хлопчиків і 228 дівчинок, починаючи з перших місяців життя й до настання шкільного віку - шести з половиною років. Учені спостерігали за станом їхнього здоров'я.



И прийшли до висновку, що ті дітлахи, що споживали більш ніж 40 грамів фруктів і овочів (помідорів, баклажанов, огірків, зелених бобів і кабачків) і 60 грамів риби щодня не страждали алергійними захворюваннями.



Крім того, лікарі відзначили, що мова йде про досить певні дієтичні ефекти. Інша їжа (м'ясо, домашній птах, молочні продукти) не забезпечувала такий же захисний ефект. Біологічні механізми, які відповідають за дію цих продуктів, поки повністю не розкриті.



Автори дослідження думають, що фрукти, овочі й риба зменшують запалення, пов'язане з астмою й алергією







 (голосов: 1)


Панель управления





Оцените работу движка

Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился